marți, 5 februarie 2013

"Ce ne spunem cand nu ne vorbim ..."de Chris Simion


"Este atat de frumos ceea ce traim incat nici nu indraznesc sa vorbesc prea tare despre asta ,ca sa nu sperii frumusetea "

"Cu mine esti ca si cu tine .Stii ca nu te judec ,nici macar ATUNCI CAND NU TE INTELEG .Stii ca iti dau sfaturi fara sa te constrang "

"Iubirea e singura care te determina sa te schimbi ,sa il pui pe celalalt inaintea ta si sa traiesti prin el ,nu prin tine .Iubirea te face sa renunti la ego-ul tau si este singura care din doi ...face unul "

"Nimeni nu poate sa lege cu adevarat pe nimeni .Nu s-a invetat inca lant pentru suflet "

"Viata nu iti da nimic inapoi."

"AM INTELES CA DOAR INGERII SI-AU PUS ARIPI CA SA RADA DE NOI .NOI NE CONFECTIONAM ZAMBETE CA SA DAM SENZATIA CA SUNTEM INGERI .CINE PE CINE PACALESTE?"

"Am ingropat mult din mine pana sa te cunosc"

"UNEORI MINCIUNA ESTE MODALITATEA PRIN CARE TE UCIZI CA SA RENASTI ALTFEL."

"Nu-ti car eu crucea .Crucea ti-o cari singur si oricat de mult ai incerca sa trisezi ...crucea la fel de grea ramane "

"Trecutul nu se mai schimba ,trecutul este un timp mort ,dar care transformat in realitate si in regrete ,in esec ...te ucide "

"Sa faci lucrurile la timp ,caci daca le faci cand ai timp sau cand crezi ....s-ar putea sa nu mai ai pentru ce sa le faci."

"UNEORI CUVINTELE NU TREBUIE SA EXISTE CA DACA EXISTA STRICA.UNEORI CUVINTELE TREBUIE SA TACA SA FACA LINISTE SI SA ASCULTE CUM VORBESTE TACEREA"

"Sa nu spui tot ce simti ...sa nu ceri tot ce vrei ..e o tampenie .Ai rezerve ?"

"Opreste putin timpul sa ma odihnesc ."

"Pentru cei care nu stiu sa traiasca prezentul ,trecutul devine o teroare "

"Cand aveam 3 ani ,am intrebat-o pe mama de ce nu poate inima mea sa bata o singura data .Si mama  mi-a raspuns ...Daca ar bate o singura data ,n-ar mai exista golurile dintre batai .Si de ce as avea nevoie de golurile acestea ?am intrebat-o apoi ...Si ea mi-a raspuns ..Pentru ca intr-o zi cineva sa vina si sa le umple "

"Daca pot trai tacerea ,pot trai orice "

"OAMENII NU SE SCHIMBA DECAT DACA VOR EI .DACA ASTEPTI SA SE SCHIMBE CEVA IN CEL DE LANGA TINE ,ASTEPTI PENTRU CA ASA E OPTIUNEA TA .CEI MAI MULTI CU CARE AVEM DE-A FACE SUNT NISTE PERSOANE EXTRAORDINARE ,NUMAI  ATUNCI CAND FACEM NOI PERECHE CU EI"

"Ce prada usoara e omul atunci cand singuratatea il copleseste"

"AM INTELES CA DOAR INGERII SI-AU PUS ARIPI CA SA RADA DE NOI .NOI NE CONFECTIONAM ZAMBETE CA SA DAM SENZATIA CA SUNTEM INGERI .CINE PE CINE PACALESTE?"


"Poate ca timpul care incepe sa existe intre oameni nu stie sa uneasca ...distruge "


Munteanu Maria Teodora clasa a IX-a C

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu